i'm so stupid!

    2009-02-12 / 05:19:30 Publicerat i Allmänt  


ibland fungerar inte mina tankar som jag vill, då blir det kaos och jag mår som jag förtjänar...
men har iallafall försökt att få bort mina hjärnspöken så nu sitter jag som på nålar och hoppas hoppas hoppas hon inte tar det fel... :(

annars så är det bra, så bra det nu kan va när klockan ringer 04.30...
åker ju till linköping efter jobbet! :D
som jag har längtat!!
och gör fortfarande...känner på mej att det kommer bli en såå mysig helg!


en annan kärlek: massagestolen på jobbet! ;)



försökte lägga mej tidigt igår....gick sådär =/



har inte vågat titta ut genom fönstret än men hoppas lika mycket varje morgon att det inte ser ut såhär längre... :(



blir kinkig idag om jag inte kan sluta tidigare, för då kommer jag missa tåget... :P





nä...in i duschen så man inte blir sen....
tjaa!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Din oro var HELT obefogad! Sanna vänner håller ju ihop NO MATTER WHAT!! Eller hur? =) No secrets aswell!! =) PUSS

2009-02-16 @ 01:40:02
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Caroline

Du behöver förresten inte godkänna dessa kommentarerna om du inte vill :P

2009-02-16 @ 01:40:34
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0