tisdag

    2009-08-26 / 10:51:20 Publicerat i Allmänt  

gårdagen bestod mestadels av jobb och sen en massa väntande...
här väntade vi bl.a på maten...



tänkte fota lillfesen lite innan maten...



men innan jag kom längre så kom maten...
och det va sjuuukt gott!
som vanligt ;)



imorse kom detta gulliga kort...



fast när jag vände på det så va det inte så gulligt!  >: P
hahahahaha!!



nu ska jag fortsätta äta min goda frukost!
för idag är jag leeeedig!! :D
då får man äta och göra som man vill...
sådetså!!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Åhhh sushi.. GOTT!!!!

Njut av din lediga dag!

Pözzelipözzen ;)

2009-08-26 @ 12:17:31
Postat av: Caroline

Haha vad bestod din frulle av då?? Insektsägg?? =) Liknar ju det ;P schysst att skicka det kortet då hmprf hahaha

2009-08-26 @ 14:35:04
URL: http://vafannuda.blogspot.com/
Postat av: sofie

meh! det är ju cashewnötter i yoghurt ser du väl!! :P

2009-08-26 @ 18:09:47
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0