ska jag eller ska jag inte?

    2009-04-01 / 20:05:58 Publicerat i Allmänt  


det kanske inte är rätt eller normalt att skriva sånt här...
men min "terapi" har jag märkt är att dela med mej av saker som jag har på hjärtat...

jag mår bättre just nu än va jag gjort på riktigt länge...
har en underbar pojkvän, har träffat familjen mindre sällan, har ett jobb jag verkligen trivs med osv...
men i måndags fick jag panikångest...vet inte varför eller vad som utlöste det, men hemskt va det!
jag kunde inte andas, bara grät och hyperventilerade i flera timmar...
har haft det en gång innan, det va ungefär 3,5 år sen nu...
well well...jag mår bra nu igen och mamma har varit här sen igårkväll och tagit hand om mej! :D

puh! nu fick jag det ur mej och det känns ännu bättre...
i helgen kommer mostrarna och nästa helg kommer pappa och älsklingen...
så nu kan det bara bli bättre och bättre...eller hur?! :D











Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har ju haft en hel del panikångest...det brukar komma när man mår bra. När man är avslappnad...och tilll 95% när man är själv...

Skönt att det löste sig, du vet att du alltid, vilken tid än på dygnet kan ringa mig. Som sagt jag vet hur det är.

Kram po daj!

2009-04-02 @ 08:19:55
URL: http://happylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0