tisdagmorgon

    2008-10-14 / 08:29:56 Publicerat i Allmänt  

då sitter man här igen...svidig i ögonen och trött som en lus...men det va helt klart värt det :P



igår va det tacodax...men glömde ta bild så det får bli en bild in i kylen där resterna står som kommer åka ner i magen innan jobb förhoppningsvis...annars får det bli ikväll när jag kommit hem =)
för gott va det och ojoj va mätt-i-magen-ont jag fick...






jag har egentligen inte tid att sitta här just nu...ska träffa en tatuerare klockan tio...vi ska diskutera min blivande tatuering...hoppas det går bra...
jag ringde honom från jobbet i söndags...jag förstod verkligen INGENTING av vad han sa....en del fick han ta på engelska och resten bara gissade jag och svarade lite huxflux...haha!




förresten! min arm gillar denna klockan, kan inte någon va snäll och köpa en sån till mej? ;)





nä...hopp in i duschen! hörs när jag kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0