typiskt tjejer?

    2008-05-04 / 19:39:20 Publicerat i Allmänt  

det hände en grej igår när vi stod i den lååånga toalettkön...tjejen framför, eller va det bakom? strunt samma..en tjej frågade vad jag hade för bh, om det va camilla thulin....jag bara what? näää...jag har lindex... jaha...jag bara undra för jag har en camilla thulin-bh....dina bröst ser bra ut förresten....jaha?! 

visst...det är kul med folk som vågar snacka om vad som helst men jag känner inte för att snacka om mina bröst när jag står med benen i kors och bara vill in och kissa...är det typiskt tjejer att göra så? kommenterar någonsin killar varandras underkläder sådär? tyckte det kändes lite skumt faktiskt...och det är inte första gången heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0