irriterad!

    2008-07-01 / 12:51:03 Publicerat i Allmänt  

jag blir så irriterad!! :( 

igår va jag och syster på väg till burlöv center för att shoppa, hittade massor förresten! ;)
vi kom in på idkort, vet inte varför, och jag va så glad att slippa använda mitt pass som lina (syster) gör, för jag ser verkligen för jävlig ut på mitt....tog upp mitt idkort och ser att det går ut idag!!?? jag ska till kristianstad i helgen och festa, ev blir det fest hemma...jag hinner inte skaffa nytt innan dess....irriterande!!!  så nu får jag gå runt med mitt fultrynepass...usch å fy!

bjuder på lite bilder från i helgen...


















Kommentarer
Postat av: Carro

Ska vi parta tillsammans på fredag eller lördag då? :D

2008-07-01 @ 15:22:50
URL: http://bure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0