stress stress

    2008-12-03 / 12:00:48 Publicerat i Allmänt  


då va man på språng igen! =)

håret blev jättebra!
blev hur nöjd som helst!








efter klippningen blev det ett besök på apoteket för att hämta ut ögondroppar till mina hemska ögon...
sen gick jag en snabbis inne på H&M och kom ut med ett par byxor, en kjol och en bolero =)
så nu kommer man va snygg i helgen när man ska ut på äventyr! hihi!

är trött som en lus, som vanligt...
istället för att sova så åkte jag hem till daniel och kollade på scrubs hela natten =)
well well...sova kan man göra när man blivit gammal :P

nu ska jag till poul och fixa piercingar sen åka och jobba hela kvällen....



Kommentarer
Postat av: Carro

så fin du e..

vad händer ihelgen gumman??

2008-12-03 @ 12:25:39
URL: http://carolineburehed.blogg.se/
Postat av: Caroline

vad fin du blev i håret då!! =)



puss

2008-12-04 @ 01:17:36
URL: http://kcalorin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0