första gången på fem år

    2008-08-15 / 14:09:56 Publicerat i Allmänt  

har haft två sjukt lugna nätter nu....synd bara man jobbat med en som man haft noll gemensamt med....men jag ska inte klaga...va som sagt sjukt lugnt! =) skönt för oss - skönt för dom gamla...


igår va det kryss i taket!! jag hade jeans på mej!! något sådant har inte hänt på säkert fem år...hahaha!





har förresten kommit på en grej som ger mej kalla kårar längs hela ryggen...
föreställ er detta: du sitter på en buss, gärna en grön, 34:an, det sitter en tjej två rader framför, sätena mellan er är tomma...
hon pratar i telefon, plötsligt tar hon upp sin vänstra hand och börjar riva sej i hårbottnen med pek och långfinger...naglarna är äkta och långa och det låter krrraaaffffssss krrraaaffffssss!!
det går över till frenetiskt rivande jag får panik, känns som mitt skinn lossnar av sej själv av obehag....jag paniktrycker på knappen och hoppar av!
som tur är va vi på södervärn så det va inte så långt att gå hem....vilken pers!!
kul att sova sen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0