random pics...

    2012-09-30 / 23:13:02 Publicerat i Allmänt  
 
hej å hå! =)
 
ja...vad ska man säga? i'm back?
 
jag har äntligen fått tillbaka suget att fota, sitta vid datorn och va social igen...må dåligt är verkligen inget jag kan rekommendera!  :P
 
 
jag har sjukt mycket bilder att gå igenom så därför bjuder jag på lite blandat från i somras...
 
 
 
 
lilla goa pappa va nere på besök i augusti!
här va vi i skanör! =)
 
 
 
 
pappa myste och jag...led?
 
 
 
 
 
 
 
det blev även en liten tripp upp till mörrum för att umgås med syster yster!
 
 
 
 
 
 
 
 
och hennes knasiga katt! =)
 
 
 
 
 
när det sen va dax att börja jobba igen så blev det snabbt kallt så vantarna fick åka fram! :D
 

 
 
mitt jobb är härligt för där får man leka! :D
 
 
 
 
 
och man får baka! :)
 
 
 
 
 
när lillplutten emma fyllde år så fick hon en färgglad tårta som smakade mumma! =)
 
 
 
 
 
 
nu får det minsann räcka för idag...men vi hörs snart igen...
 
ha det gött! ♥
 
 
 












 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kram ;)

2012-11-02 @ 05:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0