ven 6 juli

    2011-07-19 / 10:59:33 Publicerat i Allmänt  


nu va det äntligen dax för ett dopp i havet...
det va bara 17 grader i vattnet, kallt som satan!






sen cyklade vi bort och kollade lite på tycho brahe!














jag är tvilling, så tydligen är jag en arm...vad är du? =)





























när vi kom tillbaks till stugan så höll morfis på att klippa gräset...
galenpannan! :D





yatzy!





på kvällen tog jag och lina våra cyklar och körde bort till kyrkbacken och drack en flaska vin och snacka lite skit! =)













hej hej!





Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej Sof.

Verkar som att du haft en helmysig semester!

Och vilka underbara bilder!!

Ha en fortsatt bra sommar!



Kram Henrik

2011-07-19 @ 22:51:54
Postat av: Johan

Jag måste berömma dig för dina vackra bilder.

Den bild du har tagit med den lila blomman och vispingarna ( tror jag) är mycket vacker.



Samt alla dina portätt bilder på din morfar.



Keep going.



Kram från din Nikon vän

Johan

2011-07-23 @ 15:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0