från i julas...

    2011-01-09 / 14:51:36 Publicerat i Allmänt  



har äntligen lagt över bilderna från i julas så här kommer dom! =)








jag önskade mej fula vantar av moderskeppet och det fick jag...
här står morfis modell! =)





dom fick två tummar upp!





sötgubbe! =)







gud va skönt att att man slipper äta julmat på ett tag nu...
det är ju inte ens gott...





Morfis börja bli långhårig så han snodde mitt hårband...





och hade det på sej hela kvällen! :D





julafton spenderades i sibbhult! ♥






Här tändes ljus till lilla mormor...





efter kalle och hans jävla vänner va det dax att äta...igen...





Maulin har dukat fint som vanligt! =)





sent på kvällen kom vi på att jag ville fota bocken i "city"...
så morfis fick låna min mössa för det va så kallt





bocken!





stora hemska tomten! =)








Kommentarer
Postat av: Coola Caroline

Hahaha coola vantar :P Men varför vill man ha FULA vantar? :D

2011-01-10 @ 18:50:17
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0