lediga härliga helg! =)

    2010-09-24 / 21:53:47 Publicerat i Allmänt  


har inte pallat skriva eller leka speciellt mycket med kameran den senaste tiden...
sorry! :(
ska försöka skärpa ihop mej...
vet inte vad som hände igår men blev superdeppig...
helt utan anledning...
som tur är gick det över tills idag, men natten va inge kul! :(




tur man får så mycket kärlek på jobbet så man klarar sej! :P









så länge jag kan minnas har jag alltid varit fascinerad av händer...
speciellt gamlas händer är roliga att ta bilder på har jag märkt!
jaa...jag är lite konstig...eller? :D












Kommentarer
Postat av: Moster Malin

Mm, gamlas händer ÄR fina... man kan se spåren av det liv de levt, typ liksom :)

2010-09-26 @ 18:24:13
Postat av: Caroline

Skulle precis skriva det Malin skrev... att man kan se spår av liv i dom! Att dom har levt! Det är faktiskt vackert!!!

2010-10-01 @ 18:32:01
URL: http://carolinesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0