torsdag

    2010-09-23 / 09:04:42 Publicerat i Allmänt  

shit va jag har sovit pinsamt mycket...haha!

det blev inte så mycket sömn igår natt och sen upp fem och jobba hela dan, så jag tänkte "gubbasova" lite vid sextiden igårkväll, sen fixa lite här hemma, kolla idol osv...
men när vaknade jag?

23.20

så det va bara att bädda ner sej på riktigt för att klockan ringde sju imorse för det skulle komma hit några hantverkare och kolla på nåt...


jag va dock inte alls pigg eller speciellt glad när dom kom...





men va desto gladare när dom gick för då hade jag hunnit vakna till och va mitt vanliga glada jag igen! :D




Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha aww ja vem fan hade varit glad åt ett par hantverkare som kommer 7 på morgon! :) Hemska människor vet dom inte att folk kanske sover då ;-)

2010-09-23 @ 22:23:03
URL: http://carolinesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0