senaste veckan...

    2010-09-10 / 12:18:09 Publicerat i Allmänt  

vi va några från jobbet som åkte till arenan och åt god mat och spelade spel...
va riktigt trevligt faktiskt! =)




va svårt att få till nån bra bild för alla sprang omkring och skrattade hela tiden...
så jag gav upp! :P





i söndes kom världens bästa gudson på besök när jag jobbade! =)





tanterna älskade honom! ♥





sen följde han och finnjäveln med hem och stannade några dagar...





fiiin tavla! :D

tack malin!!





denna lilla krabat ska åka vadderat kuvert till bromölla! :D





och dessa två ska nog oxå flytta snart! ;)





har vart stressigt en tid nu men nu har jag ääääntligen tre dagar ledigt och jag ska bara njuta och ha det gött! ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0