från festivalen...

    2010-09-10 / 10:50:54 Publicerat i mina fulingar  

ska försöka komma ifatt med bloggandet så här kommer lite (många) bilder från festivalveckan...

goa mia räddade mej från symaskinen på måndagen...
det blev massa baileys och vin! =)





och heliumballonger! ;)





vi skrattade så vi grät! :,)
det va precis va jag behövde...tack mia! ♥





på onsdagen va det dax att stå i den röda boden och försöka sälja lite!





ibland kände jag mej som en apa i bur...
men det va kul, verkligen en upplevelse! =)





som tur va hade jag ju min muppmoster i boden bredvid! ♥





Lotta och söta victor köpte den första! wiie! :D





försäljningen gick faktiskt helt okej...
nu har jag en tredjedel av soffan jag vill köpa! ;)








årets miljötänk-tema va lite sisådär...
en del grejer va helt enkelt lite för "billigt"...





på festivalen finns verkligen all sorts folk! :D







josse, en filur som nu bor hos patrik och snygga moster malin! ;)





på fredagen när moderskeppet kom för att sällskapa så satt jag henne i arbete...
vad ska man annars med föräldrar till? ;)















lillfesen och josse!





malin va riiiiktigt stolt över sin nya gaddning! ;)







Kommentarer
Postat av: Mia

Fina bilder!! :D kul att du hittat din blogg igen! ;) trodde du glömt av den haha ;P

2010-09-10 @ 11:35:00
URL: http://sunshinei.blogg.se/
Postat av: sofie

jajaja! ;)

2010-09-10 @ 11:50:57
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Muppen

Vad kul med en så stor uppdatering! Och vad söt du var i din lilla bur! Bor du i den nu?

2010-09-10 @ 13:22:28
Postat av: Moster Malin

Jag skrattar pååå miiig... jag gör mig verkligen på bild, tänk om jag skulle försöka se normal ut på en endera da'n :P

2010-09-10 @ 18:03:49
Postat av: erik

du skulle sälja dom här på sidan, tror nog du fick några såld då

2010-09-10 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0