då va det måndag igen...

    2010-09-27 / 09:22:05 Publicerat i Allmänt  

då va denna myshelgen slut...
jag tror jag gått upp ett ton för jag och lillfesen har ätit och druckit hela helgen lång...
och skrattat...som bara den! :D


i lördagskväll blev det hemmagjord pizza!




igår morse så hade lina beställt pannkakor...
så det va bara att masa sej upp och göra ett berg...
dessa blev över när vi va färdiga =)





söt spindel! =)





när jag böjde mej ner för att fota denna fula snigel så höll idi på att skrämma livet ur mej!





precis när jag tryckte av så sprang hon mellan mina ben!
jävla idi!
och jävla lina som såg att idi va på väg och inte sa nåt! :P





myspys! ♥





min lilla sötnos!
vi ses på onsdag! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0