bullbak

    2010-10-22 / 09:42:24 Publicerat i Allmänt  

igår kväll tog jag mej över till mia med lite mjöl och lite vin...




knåååda!





kaaavla!





mia fick banne mej oxå jobba...
hon fick ägga bullarna! :D





en bulle smet! :P







fääärdigt! =)









vinet tog slut så mia erbjöd sej att springa hem till mej och hämta mer! =)





men det va inge gott vin... =/









hahaha!
mia skulle skaka håret lite snyggt...





men hamnade på balkongen istället! :D







jag råkade skada munnen...
blod smakar apa! :,(











nu måste jag rusa till jobbet...
jobbehelg! woohoo!
men slutar sex imorgon så får liiite helg ändå...

ha det gött!  ♥


Kommentarer
Postat av: En Mini i Jönköping

Så fina bullar! Man blir ju sugen... kan du inte skicka upp en hit (jag menar allvar...)

Det ser ut som att ni hade en riktigt rolig kväll ihop! Tänk vad lite vin kan göra =P

O du... akta tungan. Den kan vara bra att ha!

2010-10-22 @ 23:30:26
Postat av: sofie

kom du ner och hämta! har hela frysen full med bullar! :D

2010-10-23 @ 05:15:03
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Caroline

Shit dom bullarna såg inte lita goooa ut =) Faaan va sugen jag blev nu då :/



Puss

2010-10-26 @ 21:51:25
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Apan

Sofie-posear-under-knådning.

sött!

Du är vackrast!

2010-10-28 @ 09:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0