101107 igen

    2010-11-07 / 20:30:26 Publicerat i Allmänt  

igår tvingade folket mej att baka bullar...





blev nog banne mej fler än sist jag bakade men glömde räkna denna gången...





pappa blev glad iaf :D





snillet likaså!





lillfesen och jag drog bort till det här stället på kvällen:







men shit vilken besvikelse det va...





stadens ljus my ass....









smiiilfinkar ;)





jag va kinkig och syrran bölade...
precis som vanligt! ;)





idag va vi i bokskogen men orkar inte gå igenom alla dom bilderna nu så får bli imorgon..





Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhåhåhå jag trodde aldrig jag skulle få se dig med en brödkavel i näven :D Bondmora rules!! YEAH!! Bake on!!



Puss :)

2010-11-13 @ 02:57:56
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0