schizo-mood

    2010-05-28 / 10:02:06 Publicerat i Allmänt  


jag känner mej helt schizo idag...
jag är jäääätteglad för att hallgrenklanen kommer i eftermiddag och stannar till imorgon!
det blir tacos och massa mys ikväll, ska försöka terra så mycket jag kan med min kamera! ;)

men samtidigt är jag ledsen för att pappa och bihanget inte kan komma imorgon! :,(
såg verkligen fram emot det plus att dom skulle va med på festen sen på kvällen...





well well...man kan inte få allt man vill antar jag...
hoppas bara på fint väder i helgen! ;)






Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja det hade varit kul att träffa konstnärspappan :-) Hade suuuuuuuperkul igår!!! Synd det inte varade så länge men men............



i.t. - w.i.l.l. - c.o.m.e - m.o.r.e - t.r.a.i.n.s - som man säger hahahaha.



PUSS!!!

2010-05-30 @ 17:46:07
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0