såå skönt!!

    2010-05-15 / 10:46:45 Publicerat i Allmänt  

den som aldrig haft sömnproblem vet inte alls va jag menar men shiiiiit va lycklig jag va imorse när jag vaknade och kollade på klockan!
jag hade fått både en hel natts sömn OCH sovmorgon!!

jag överdriver inte om jag säger att det va flera år sen sist...
sååå skööönt!! :D

så nu hoppar jag omkring här hemma precis som en nykär tonåring! ♥


såg cloudy with a chance of meatballs igår kväll när jag gick och la mej...
vilken gullig film!
se den!!




skriver lite inlägg under dagen för jag lär behöva lite pauser i storstädandet...

tjaa så länge!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Johoorå JAG vet vad du menar... :( va tror du jag sitter här NU?? Haha! Klockan 02:52 på natten :S Det stavas INSOMNIA!! Bläää! Men ska försöka sova snart :P Med betoning på FÖRSÖKA haha.

2010-05-16 @ 02:52:12
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0