underbara lediga måndag! :D

    2010-03-29 / 10:03:34 Publicerat i Allmänt  


jag tömde telefonen på lite bilder nu imorse...


jag har ju glömt att visa när ukko va här för ett tag sen och healade min fot! :D


jag satt på golvet och gnällde att jag hade ont, då kom den lilla sötnosen och la sin stora toffel på mitt ben precis som han sa: "såja såja, det blir snart bra!"    ♥





snacka om att se oskyldig ut... "det va inte jag som tog kattmaten, jag loovar!"





glass är gott! :D





då va äntligen denna jobbehelgen slut...
såå skönt! :D





trött...tröttare...sofie! :P





nä...nu får jag försöka ta mej upp ur sängen...kan ju inte sova bort min härliga lediga måndag...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0