tusen inlägg...

    2010-03-06 / 10:57:42 Publicerat i Allmänt  


tiden går fort när man har roligt!
nu har jag skrivit tusen inlägg, stackars den sate som läst alla! :P



kolla vad jag fick hem igår:




ska bli såå kul!
alltid velat se dom och nu spelar dom trollkarlen från oz! :D



nä...nu ska jag packa väskan och ta mej till mörrum...
det kommer antagligen tas en massa bilder för lillfesen är hundvakt och jag fick visat för mej igår hur man pillar på kameran....
så detta ska bli intressant! ;)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaaa då e det synd om mig då ;-)



Förresten... vem 17 är Mooms hahaha???

2010-03-06 @ 16:44:43
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Moster Malin

Åhhhhh, Trollkarlen från Oz – jag vill också!! avundsjuk

2010-03-09 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0