ett år sen...

    2010-03-01 / 09:17:16 Publicerat i Allmänt  

då va denna jobbehelgen över....
finally!!
det är banne mej inte det roligaste man kan göra att jobba helg med en förkylning som vägrar försvinna! :(
jag är helt slut och har jobb ikväll och sen 7-16 imorgon innan jag får va hemma och vila upp mej en dag....

en snabbuppdatering innan jag får göra mej i ordning och sticka till jobb?

  • kameran blev såld igår! ;)
  • min visdomstand krånglar igen...ajaj!
  • idag är det ett år sen jag börja jobba där jag är nu...tiden går verkligen snabbt ibland! =/
  • prickarna på armen är nästan helt borta ...yaay!!

det va väl det hela....
är helt slut i huvudet idag...

lite energi, tack!!






blev förresten helt lycklig i kroppen när jag gick hem från jobbet igår kväll...
det regnade!! :D



Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Eller huur? det är underbart:D

2010-03-01 @ 10:26:27
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Henrik

Vad fin du är i håret!

Hela du är ju jättefin...

2010-03-01 @ 14:21:16
Postat av: lfp

Sjukt söt som vanligt =)

2010-03-01 @ 23:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0