måndag igen...

    2010-06-21 / 09:27:34 Publicerat i Allmänt  

då va det måndag igen och min minisemester va slut!
nu får jag vänta tills den elfte innan det är min tur igen...



jag hade en riktigt trevlig fredagkväll/natt...
kommer mer bilder på det sen...
men såhär sleten såg man ut på morgonen sen...





okej...jag erkänner!
jag kollade oxå på det jävla bröllopet! :P






mer bilder kommer som sagt sen för jag hinner inte gå igenom nu får nån mupp har snott min cykel så jag får GÅ till jobbet! :(






Kommentarer
Postat av: Apan

Nu är det väl bara jag igen men sitter du naken och äter en macka? :o

Och jag väntar med spänning på vad det är för trevliga natt bilder du har tagit med :)



Ha det bäst!

2010-06-21 @ 13:22:13
Postat av: Bias

Gottegris ;-)

2010-06-21 @ 15:09:37
Postat av: Apan

Glömde ju säga!

Så vackra bilder du tar tjejen! Riktigt fina!



Kram

2010-06-22 @ 13:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0