ledsen men glad...

    2010-06-11 / 10:15:04 Publicerat i Allmänt  


jag har knappt fått nån sömn alls ikväll, tankarna bara far omkring i huvudet så jag får ingen ro alls...

ibland blir man helt rörd av alla goa människor man har runt sej...
som tex min chef idag som verkligen brydde sej när jag försökte förklara vad som hände igår...
hon sa till mej att jag borde gå hem och ta det lugnt istället för att jobba... ♥

kanske lika bra det...man gör nog inget bra jobb när alla ens tankar är på annat håll...

tårarna bara rinner heela tiden, men dom tar nog slut snart så jag kan skärpa ihop mej och bli normal igen, men antar att jag behöver bearbeta allt först och jag är ju en bölhöna så detta är väl mitt sätt! =)




Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej Sof!

Vad fint skrivit av dig!

Stackars tant och stackars dig!

Hoppas att ni har det bra båda två.



Kram Muppen

2010-06-11 @ 13:17:20
Postat av: Bias

Shit vad har hänt?? Jag läste inte ditt sista inlägg före detta men förstår nu lite vad som hände. Hoppas du har vänner runt dig som lyssnar och du kan prata av dig med, men med den lilla förklaring till vad som hänt som du skrev så måste man ibland tänka "en olycka händer så lätt och det finns en anledning till att det kallas för just en olycka." TPD.



Bias

2010-06-11 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0