fredagsgrillning

    2010-06-18 / 18:14:20 Publicerat i Allmänt  

är det inte typiskt att man får världens huvudvärk när man absolut inte har tid?
slår aldrig fel...
men men...jag ska till emma ändå, så på med pokerfacet! ;)


men...är verkligen mina ögon så olika stora?
ser ju helskumt ut när jag försöker ta en okej bild...




ha nu en trevlig kväll!
för det ska jag ha!
blir antagligen utgång efter grillningen...
mia har två polare med sej ner från skara, måste ju träffa dom! =)
så det kommer antagligen massa bilder imorgon...







Kommentarer
Postat av: apan

nej du har fina ögon! inte olika.



allt e super :D

sorry jag inte ringde! :(

2010-06-19 @ 15:22:24
Postat av: apan

PS : ALLA bilder på dig är bra o fina!

2010-06-19 @ 19:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0