ledsen sen glad! :D

    2010-07-11 / 15:03:44 Publicerat i Allmänt  


det blev inte alls som planerat igår...
blev inget krstd för mej pga att det inte fanns nån ström i hässlehåla! >:(
hade sett fram emot att festa med brallan i evigheter men tydligen ligger det nån förbannelse över oss som gör att det strular vaaarje gång vi ska ses! sjukt!
men men...vi försöker igen nästa helg! =)





idag är första dagen på semestern så jag ställde klockan på halv sju imorse så jag inte skulle sova bort hela dagen...





det blev en liten foto och shoppingrunda med daniel! =)





fina näckrosor!





med äckliga kryp i! ;)





jag hittade ääääntligen en klänning till bröllopet på lördag!
wiiie!  =)





nu behöver jag bara köpa leggings, skor och bolero/kofta! =)





Kommentarer
Postat av: Mia

Jättefiin klänning!!! :D

2010-07-11 @ 22:17:24
URL: http://sunshinei.blogg.se/
Postat av: apan

vacker klänning!

dock inte lika vacker som du!

du är helt totalt underbart vacker hur och när jag än ser dig!

du är alltid finast.



hoppas du har det bra.



kram

2010-07-12 @ 00:16:00
Postat av: Bias

Beutiful :-)

2010-07-12 @ 07:53:16
Postat av: Henrik

Den klänningen var ju också gjord för dig!

Trevlig sommar sötis!

2010-07-13 @ 09:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0