ego-söndag...

    2010-07-04 / 13:54:50 Publicerat i Allmänt  




vilken städhelg det varit...
är helt slut! =)
typiskt bara att man inte kunnat va ute och fått massa sol på näsan, men men...
har ju snart seeeemeeester så får ta solningen då! =)


det är så sjukt, men jag letar fortfarande efter kala fläckar i huvudet, trots att det va snart fem år sen jag hittade min första...
galet!
men som tur är så har det ju inte blivit som läkaren sa, att inom ett år skulle jag med stor sannolikhet tappa allt hår...
sen började jag kolla gamla bilder på hur mitt hår varit dom senaste åren...
och kan lätt säga att jag trivs bäst i denna ljusa kopparfärgen! ;)














Kommentarer
Postat av: Per

Hallå! Kan du ge mig numret till den där blondinen? - hon är het! ;P

2010-07-04 @ 16:34:06
Postat av: Caroline

Hahaha o så ett kort med Idiothunden Igor oxå ;) Du passar faktiskt i alla färger måste jag säga! Ja-aa det tycker jag!

2010-07-05 @ 00:44:10
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: Gustav

Snygg sida! Ja du ser kalas ut i allt:)

2010-07-20 @ 08:25:59
Postat av: Magnus

En väldigt fin och mysig tjej :)

2012-06-29 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0