mysiga lediga dag! =)

    2010-02-18 / 08:58:15 Publicerat i Allmänt  

min lediga dag blev till en kameradag!
me like! ♥





världens sötaste lilla kille!





t.o.m idi kan se gullig ut! ;)





herrta är det inte mycket med längre...  :,(





sötnos!!








undrar varför det alltid slutar såhär...att jag blir lämnad?!





Zzzz...





Träffade även Carro och hennes överglada Julia! ;)





sen kom huvudvärken som ett brev på posten och det fick bli sängen för min del...




nu när jag tagit tag i detta med fotograferandet igen så märker jag än en gång hur sugen jag är på att skaffa en ny kamera...vill vill vill ha en bättre! typiskt man tjänar så kasst att det tar tre år att skramla ihop till en ny...=/

Kommentarer
Postat av: Simon

Canon EOS D7 ;)

2010-02-18 @ 14:01:57
URL: http://www.refuge.se/
Postat av: Caroline

Inte mkt med Hertta?? :( :( :( Har hon inte långt kvar tro? Hon är väl ändå bara 10???

2010-02-18 @ 15:27:41
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com
Postat av: erik

vad är det för kamera du vill ha då

2010-02-18 @ 19:14:50
Postat av: Anders

va fina bilder du har :)

2010-03-03 @ 19:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0