jag är sjuuuuk!! ...och gnällig!

    2010-02-25 / 10:56:50 Publicerat i Allmänt  


igår fick jag gå hem från jobbet för jag mådde skit...

mår fortfarande skit!

huvudvärken vägrar försvinna hur många alvedon jag än stoppat i mej och snoret vägra sluta täppa till och sluta rinna, och då har jag ändå snart använt upp en hel flaska nässpray! :(

jag har knappt fått nån sömn inatt pga mitt dumma betonghuvud och som grädde på moset så vaknar jag av att grannen renoverar....igen!




bankbankbankbankbankbankbankbank!!





oh yeah!!
i love my life right now! ♥





nä...nu blir det soffan och days of our lives!







Kommentarer
Postat av: Caroline

Så söt man kan va när man e sjuk!! :) För en gång skull så gör vi båda samma sak... Ok, jag sitter här och försöker göra klart ett jävla skolarbete som ska va inlämnat på måndag. Hade hellre legat i soffan för mitt huvud sprängs nog snart :( Fy faaan för o va sjuk! E inge bra på det!



Krya på dig sneeeeckan!!

2010-02-25 @ 14:02:37
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0