:, (

    2010-02-26 / 19:03:35 Publicerat i Allmänt  






vad är det som händer egentligen?

först går en gammal kollega bort...

sen är det flera stycken på jobbet som avlider, visst...jobbar med gamla så det är naturligt men ändå....

sen nu får jag reda på att en kille jag hade lite ihop det med, precis när jag flyttade till malmö och som jag festat en hel del med genom åren gått bort för ungefär en vecka sen....
det har varit tyst från honom på msn ett tag nu så jag gick in på hans facebook och möttes av sida efter sida med vila i frid-meddelande...


känns så sjukt tomt nu!!  :,(







vila i frid, mathias!!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch fy fan va hemskt! Hur gammal blev han då? =(

2010-03-01 @ 19:41:22
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0