då va denna helgen snart slut...

    2010-02-21 / 19:55:56 Publicerat i Allmänt  


igår kom älskade brallan hit!
alltid lika trevligt att bara snacka massa skit och dricka massa gott! ;)




snyggast i stan?! 
javisst! :D







muppbilder är alltid roligare att ta...
varför är det så? =)





men när klockan började närma sej midnatt så började det klia nåt så vansinnigt på min arm...
inte tatueringenbörjarläkakli utan kliarjagintenusådöööörjagkli!!
svårt att ta bild så det synd men visst ser man lite knottror där till vänster?





sen började det vandra upp på armen och hela underarmen va full med kliande, läckande, svidande hemska små prickar/plitor....
dom syns mycket mer i verkligheten än på bild men visst syns det?
så jag inte bara inbillar mej...
för faaan va det bränner och kliar även idag!!
har googlat allt jag kan komma på men inget verkar passa på just mina "kära" prickar...





hittade denna bilden på telefonen imorse...
blev kanske lite mer laddad än jag minns för jag minns banne mej inte att jag tagit denna bilden...
oops! ;)





Kommentarer
Postat av: LOL

Ser ut som dom prickarna jag fick när jag stötte på bedbugs på en semester...men i ditt fall mäste det nästan ha något med tatueringen att göra...allerireaktion!!

2010-02-21 @ 23:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0