101231

    2010-12-31 / 08:37:33 Publicerat i Allmänt  


hoppsan va denna veckan gick snabbt då...
idag är det fredag och med det menas: jobbehelg!! :D
min nyårshelg ska spenderas på jobbet men det gör inget...

va hos doktorn igår och kollade upp mitt hjärta som är lite knas så det är bra att jag inte dricker nu på en vecka för jag fick hem en blodtrycksmaskin som jag ska leka med flera gånger om dan...
well well...
det kommer bli bra! :D

blev även skickad på sömnskola...vad är det för nåt?






jag fick hem lite smycken till öronen igår...så nu kommer dom blir lite större... ;)






jag har fortfarande inte hunnit dra ut med kameran och testa den på riktigt men det lilla jag fotat här hemma så känns det som en bra köp....canon kanske inte är så fel ändå! =)







Kommentarer
Postat av: Faster Caroline

Å andra sidan så kanske jag ska ta tbx det där med att du är knasig haha. Istället för SÖMNskola läste jag sömnADSskola och blev rent till mig för då kunde vi gått tillsammans hahahaha! :P

2011-01-03 @ 23:10:16
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0