tävling och dum hårfärg!

    2009-09-09 / 13:25:43 Publicerat i Allmänt  


vet egentligen inte va jag ska skriva så jag lägger ut lite bilder jag hittade på telefonen istället...


här är den nya mörka hårfärgen som jag inte alls gillar...



saknar mitt ljusa! :(



men en sak är iaf bra...
jag har börjat gå ner i vikt igen!! =)
jag och älsklingen tävlar igen, fast denna gången lite längre...
vi kör hela september och hela oktober...
jag ska banne mej vinna igen!! :D



jag kan ha jeans igen!
whoohoo! =)






Kommentarer
Postat av: Caroline

Men shit människa.... hur bär du dig åt?! Din midja är ju geting här!!

2009-09-12 @ 01:09:19
URL: http://vafannuda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0