liten tröttis...

    2009-09-01 / 18:08:20 Publicerat i Allmänt  


liten tröttis är jag allt idag...
vi har jobbat på som faen idag på jobbet så är helt slut i både kropp och knopp!


har gått igenom bilderna nu och det va inte lite bilder kan jag säga...
anders tog nästan trehundra och jag tog över sexhundra!
så det kommer några stycken nu...

nu har jag förvarnat iaf ;)


busted!!!



jag har alltid sagt att peps är gay, nu har jag beviset!
kolla bara hur sura dom är för vi kom på dom! ;)



i lördags stack vi till kolmården!
första gången jag va där...
jag vet att det inte är rätt att hålla djur instängda och så...
men det är ju så härligt att se "vilda" djur på så nära håll...



mr davidshjort!



bäbis davidshjort!



björnarna ville inte visa sej men dom hade ett rätt så mysigt ställe ändå... =)



fin utsikt!



testade kameran lite...



älsklingen ville inte va sämre han! ;)



kela kela ompan! :P



miniko!



tjena tjena mittbena!



snygg frilla! ;)



getter har så knasiga ögon! ;)
ser ut som såna glaskulor man hade när man va liten...



grisröööv! :P



kolla snyggingen där bak!! ;)



flodsvin!



flodsvin + valpar



dessa två snyggingar försökte gömma sej! ;)



sen va det tigerdax!! =)








Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaaa snyggingen där bak är ju JAG!! =) Jag har nog aldrig varit på ett RIKTIGT zoo!! Det är skandal!! Bilden på blomman blev ju bra!! Rätt fokus o allt! (Ser det ut som iaf hehe)

2009-09-03 @ 12:17:41
URL: http://vafannuda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0