fula muffins och whoohoo!

    2009-09-23 / 22:55:30 Publicerat i Allmänt  

jag är trött i mössan!!
ovanligt va?
fast en sak är whoohoo, jag har tydligen semester imorgon!
jag pratade med chefen idag om att ev få byta tur imorgon för det är inte så snällt att jobba kväll när älsklingen är här...
men chefen tyckte att jag skulle ta semester istället så jag blir helt ledig...
okej då! ;)



igår bakade jag lite vaniljmuffins på jobbet, med chokladkross...
dom blev fula som stryk men ajaj så goda! ;)



dom gick hem hos tanterna iallafall! ;)



efter jobbet så tog vi en liten tur till pildammsparken...









fick ytterligare en beställning...
denna gången på tre stavar och en ring...
tänkte öva lite men det blev sjuuukt snett så får göra om imorgon!
men lägger ut bilder ändå, för det är fan svårt att få det rakt!! :(






snacka om snabb leverans!
jag beställde den igårkväll, kom idag! ;)
and i love it!!
anders avskyr den och vägrar att ens ta i den för att lägga den på bordet...
karlar!! jisses!!




Kommentarer
Postat av: Anouk

Härlig bild, den i allén :D

2009-09-24 @ 10:08:59
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: anders

sötnos..jag vägrar inte ta i klockan..eller jo förresten..de gör jag nog!! ;D

2009-09-25 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0