sooo angry!!

    2009-05-05 / 21:04:49 Publicerat i Allmänt  


man kan banne mej bli irriterad för mindre!!
jag är fattig som en liten råtta just nu så tänkte försöka samla ihop lite slantar på att sälja lite kläder som jag aldrig använder ändå på tradera...
skulle skicka iväg ett paket idag, tänkte det blev billigare att köpa eget kuvert och skicka i, istället för postens gröna...
men icke då!
portot gick på 88kr!!
så nu visar det sej att jag BETALAT 35kr för att bli av med klänningen...
tack för den... :(
från och med nu hatar jag posten!
sådetså!


för att försöka få upp humöret lite tog jag och mamma en runda till folkets park...
va rätt så kul faktiskt! ;)


jag försökte få upp mamma på scenen men hon kunde inte...
så hon fick posa där nere istället :D



jag fick lilla scenen :P



waterfall



gungeligung gungeligung....



gungeligung...gung gung!



ungen blev så chockad när hon såg oss att den knappt kunde gå :D



men man får faktiskt gunga fastän man är lastgammal!! :P







Kommentarer
Postat av: anders

hmm, stackars unge..traumatiserad för livet ;p

2009-05-06 @ 08:15:18
Postat av: sofie

vilken tur då att det inte är en unge man känner!! :D

2009-05-06 @ 08:49:38
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: anders

flinar..sant sant..det var ju tur de! ;D

2009-05-06 @ 17:44:38
Postat av: Diana

hahahaha jaa det får man:D

2009-05-07 @ 10:10:10
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0