so fucking booooring!

    2009-05-02 / 20:58:08 Publicerat i Allmänt  


när jag har jobbehelg är ingenting kul...
bara gnäll gnäll gnäll!
för lite sömn, för lite tålamod, för lite lust till att göra nånting...
så det blir nog inte roligare än såhär förrän på måndag! :D



jag tror mina ögon ogillar pollen, för dom ser ut som på en nygråten nybörjarmänniska...
och bölat har jag inte gjort, bara kliat och gnuggat lite grann...



dessa små luringar tycks inte ha några problem med pollen...
dom bara chillar och njuter av tillvaron...



jag veet att jag håller på och tävlar...
och jag SKA vinna...
men jag va bara tvungen att synda lite idag! ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0