myssöndag...

    2009-05-11 / 05:51:00 Publicerat i Allmänt  

ljuvliga söndag med sommvarvärme!
det bästa va att jag lyckades få med lillfesen till pildammsparken UTAN att behöva övertala i en halvtimme...
helt galet!
helt galet mysigt!




och nu är det fullt med nybörjare överallt...
me like! =)




vi hittade en mysig plats i solen...


jag försökte smygfota syrran men det va mest min feta arm som fastna på bild! :D


låg där och sola i godan ro så hörde jag lina: oj, det kommer en unge!
så söööt!
han börja äta på min väska men då kom mamman och hämtade honom...


det va fullt med poliser när jag skulle lämna av lina på centralen...
hade tydligen varit fotboll...
bra koll man har! :D


då va man hemma igen...
sjukt tomt här hemma nu! :(
tur man jobbar hela veckan så man slipper va hemma...
 sen kommer sötnosen på lördag...
lääängtar!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh lord vad du går upp tidigt om dagarna..... =O I'm impad! Kom ungen fram bara sådär?? Haha... dom e för roliga =)

2009-05-11 @ 23:28:00
URL: http://vafannuda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0