då va den myshelgen slut...

    2009-05-18 / 22:46:17 Publicerat i Allmänt  


det är så tooomt här hemma nu...
och jag gillar det inte! :(
tur man fyller år snart så det blir liv i luckan igen...





just nu är det sjuuukt lugnt på jobbet!
visst, det är skönt och man vet aldrig när det blir kaos igen...
men tiden går sååå sakta när man inte har så mycket att göra...



igår hade vi hoppats på fint väder...men icke då!
det va kallt och blåsigt...
men vi tog oss ändå till pildammarna och tittade på smådjuren! :D



det gäller att skydda dom små liven från kylan...



vi blev nog för närgångna så dom simmade iväg... :D



det där såg inte så bekvämt ut! :D



me like! =)



det blååååååste lite...



håll i peruken!!



magarna började kurra lite så vi tog en oss till en pizzeria som innan hade dögoda pizzor...
but not anymore! :(



fast sötnosen verkade nöjd ändå



nom nom nom....



blääää!



höh?!



påväg hem hittade vi denna fula strumpan...
mina strumpfulingar är banne mej snyggare!
eller?




Kommentarer
Postat av: anders

shit pommes vad jag ser intelligent ut!! :D

2009-05-18 @ 23:43:25
Postat av: sofie

som vanligt menar du? ;)

2009-05-18 @ 23:47:00
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Caroline

ÅH ANKOR!! Mina vapendragare!! "Wa wa wa wa wa" I love them! Tricket att dom inte ska smita iväg är att ha med sig bröd :P hade ni det?? Vad allvarlig du ser ut på den bilden efter paviljongen hehe. Serious Såååfi hhihi!

2009-05-19 @ 11:14:44
URL: http://vafannuda.blogspot.com
Postat av: anders

vaddå som vanligt...:D enda gången jag inte har sett intelligent ut ju!! :D

2009-05-19 @ 23:02:27
Postat av: sofie

hahaha! ursäkta?! vilken värld lever du i, älskling?

2009-05-20 @ 08:07:23
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0