lördag...

    2009-05-10 / 21:28:20 Publicerat i Allmänt  

i lördags va det kalastajm!
jag tog mest bilder på dom söta små djuren...
sorry!  ;)


smulan va på tiggarhumör... :P


efter att ha busat i timmar så blev det lilla livet trötter...


mystanten är bäst!
i love her!




josse, orkidé, anders, moderskeppet och anita


jag tyckte allt att det va lite coolt att min gamla morfis som är 83 år tog fram sin mobil för att visa bilden han tagit på ekorren där hemma...
inte alla som har en morfis som min! ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Alltså som jag garvade när jag såg bilden "Vad glor du på?" Så jävla klockren hahaha. Sen att den hunden heter Signe, ja det gör det hela så mkt roligare... du vet vem jag tänker på va? =) Och din morfar verkar så jäääkla häftig. Måste måste få träffa han nångång!! Och förkaringen på bilden... josse och sen ORKIDE?? asg igen typ hahaha. Du är så härligt rolig så jisses! Och återigen!! FÖRKLARA BILDERNA!!!!!! =D

2009-05-11 @ 00:30:33
URL: http://vafannuda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0