fredag...

    2009-05-10 / 20:37:10 Publicerat i Allmänt  

när jag kom hem till moderskeppet i fredes så bjöds det på hemmagjorda hamburgare...
det ser kanske inte så gott ut men det va det...
sjuukt gott! ;)



efter maten blev det slapp på soffan med simpsons på teven! :D


sen va det dax att försöka fixa håret...


mamma lovade att använda tröjan hon fick förra året på kalaset! :D

finns det nåt bättre än massage?
min dumma hälsporre gillar att få massage, me too!
sen att det va pitt och jolie på teven gjorde att hela kvällen blev hur bra som helst...




Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha pitt och jolie... inte pitten i jolie då HAHAHA Gillar oxå fotmassage men absolut INTE i hålfoten... då ryser hela jag. Känns som den som masserar ska trycka igenom hela foten haha. Och en sak... du bara MÅSTE förklara nu hur du får din text sådär på bilderna... har inte lärt mig det än. För du gör det väl i PS??

2009-05-11 @ 00:25:32
URL: http://vafannuda.blogspot.com
Postat av: Caroline

Och btw... du menar inte att du sitter och glor på "The Simpsooooooons" (som dom sjunger haha)

2009-05-11 @ 00:26:58
URL: http://vafannuda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0