fortsättning...

    2009-05-27 / 22:40:18 Publicerat i Allmänt  

här kommer lite fler bilder från köpendanmark...
först en liten söt apa! =)



en goding till! =)


detta va en riktig cooling!
skratta så jag nästan kissa i brallan!!



pelle pingvin!



strike a pose!!



kan man verkligen va så lat att man inte orkar lyfta sin egen snabel?



skabboxe!



söta djur med konstiga läten...


myspys! ;)

tapierer är knasiga djur...


syster och yuri



jag och yuri



coola filurer



kackelackor!
dom va dock inte lika roliga som dom oggy har...



ligga och steka under värmelampan är gööött



kan man ha annat än respekt för en sån här?



kryp kryp kryp överallt!!



haha! här stod jag och lina och leta efter nåt djur ett bra tag, men såg inget...
tills vi kom på att det va ju fullt med djur där...
vandrande pinnar!! :P


ett tips!
använd inte nya skor när du ska gå runt på zoo hela dan...



äckeldjur...



höh?!



så söta labbar!! :D


min dator strejkar nu så lägger in resten av bilderna imorgon bitti!! =)



Kommentarer
Postat av: Sötapan

Hehehe usch vandrande pinnar.. blä, tänk om man har tagit i många såna utan att veta om det. Och tänk om Bella skulle börja bit i en sån... gapar

2009-05-28 @ 11:02:48
URL: http://vafannuda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0