femte maj

    2009-05-05 / 16:53:21 Publicerat i Allmänt  

idag vaknade jag lite tidigare än va det va tänkt...
så innan moderskeppet lyckades ta sej upp hade jag hunnit skicka iväg massa mail, lagt ut nya auktioner på tradera, läst tidningen, kollat på top model och bakat scones...
fick t.o.m gå in och väcka henne för att hon skulle komma igång...
som tack fick man höra: du är inte klok!!
tack för den! :P



efter frukost så va det dax att ta sej ut till svågertorp...
det är faktiskt ett mindre projekt när man varken har körkort eller bil...
men är man tvungen att inhandla bl.a. hårfärg och tvättmedel etc så är man! :D
hittade gulliga muffinsformar oxå, så nu blir det till att baka en massa innan födelsedagen!
såklart va formarna svarta och turkosa!



vet inte varför det är så...
men dom senaste dagarna när jag försökt ta en bild på mej själv så ser jag plötsligt tio år äldre ut...
skumt som tusan!





Kommentarer
Postat av: Carro

haha nä men det finns juh så många fina namn juh

.. thommy ville ha Sofie men jag tyckte det va FULT :D hahahaha.. Saknar dig gumman!

2009-05-05 @ 18:03:11
URL: http://mammatille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0