bööhöö!

    2009-05-06 / 18:46:02 Publicerat i Allmänt  

nu känns det allt lite tomt här hemma...
moderskeppet har åkt hem och jag håller på och tvättar...whoohoo!!
men åker upp till kristianstad på fredag så blir mer familjemys då...


jag sitter här och luktar lite grek, vi åt tacos igår och det va inte lite vitlök i den där såsen...
isch! isch!




idag tog vi oss ut till limhamn där det blev mys med vovvarna...
och med caroline och åsa, fast dom fick inte lika många kramar! :D

det gick knappt att få nån bild på vilddjuren bella och gizmo...



min sötnos igor är bäst!!



höh?!



lillelillelille skiten! :P



sötgizmo




tack för en mysig eftermiddag med god kaka! ;)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahahaha jag fattar inte hur man kan känna så inför Igor. Igor liksom?? Yoda. ET. Eller en fladdermus snarare LOL. Flugögon eller vad det heter... Igoooor. Bella är min ögonsten och HON är BÄST fniss Och nej det är ALDRIG lätt att få en bra bild på dom när dom busar för dom är banne mig överallt haha. Huliganer =)



Tack själv för att ni kom. Det var jättekul det får vi göra snart igen!! Men då hoppas vi på fint väder så vi kan va nere på hundrastplatsen. Där har jag aldrig haft med Igor utan Martin. Så det kan ju bli spännande. Stackarn kanske blir ihjältrampad :O Nä då det tror jag inte =) Kraaam!

2009-05-06 @ 22:32:56
URL: http://vafannuda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0