bli av med ett missbruk...

    2009-05-03 / 11:09:04 Publicerat i Allmänt  

ännu en sömnlös natt...whoopiidoo!
jag både ser ut som ett lik och känner mej som ett... :(
mår väl som jag förtjänar iofs...

jag måste bli av med mitt missbruk...
mitt mobilmissbruk...
jag gör bara så att jag själv mår dåligt...
jag kan inte ens gå ner i affären som ligger tvärs över gatan utan att ta telefonen med mej...
jag har den i jobberocken...
jag har den i sängen, inte på nattduksbordet utan i sängen...
kollar telefonen hela tiden så om nån skickar sms svarar jag direkt...
om jag sen skickar med någon och vi är mitt uppe i ett "samtal" och personen sen inte svarar blir jag grinig eller orolig och sen är hjärnspökena igång och får mej att må pekka!
jag är sjuk!
detta måste få ett slut!!
orkar inte må dåligt över nåt som inte är nåt att må dåligt för egentligen...









Kommentarer
Postat av: Caro

men aw gumman. du o min kära pojkvän kan hjälpa varandra.. :)

2009-05-03 @ 11:33:16
URL: http://mammatille.blogg.se/
Postat av: Caroline

Oh noooo nu kände jag mig träffad. För jag vet att jag kan glömma bort att svara ibland men du vet att det är för att jag redan tror att jag svarat. Jag är ju så vimsig. och det sjuka e att jag e likadan att om nån inte svarar mig någorlunda fort så kinkar jag ihop haha. Nu ska jag bättra mig!! Jg ska se om jag inte svarat dig och har jag inte det så gör jag det NU! =D Bums!



Puzz

2009-05-04 @ 00:29:40
URL: http://vafannuda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0