tänk positivt tänk positivt tänk positivt

    2009-03-10 / 06:22:58 Publicerat i Allmänt  




igår började dagen jättebra!
fint väder gör att humöret automatiskt bli på topp, iallafall mitt! :D
sen bara rullade det på så...
gick jättebra att jobba och jag skrattade mest hela tiden...
men en sak har jag inte vant mej vid än, att få komplimanger och beröm när man jobbar...
det känns bara sååå ovant!!
känner mej väldigt obekväm i sådana situationer...
det är hundra gånger lättare när någon gnäller eller skäller på en för då kan man svara: "jaja, ska tänka på det till nästa gång!"  =)

nu har jag peppat mej själv tillräckligt!
kommer bli en bra dag, känner det på mej!! :D




Kommentarer
Postat av: ninja

va söööööt du va på den bilden!!! :D

2009-03-10 @ 11:56:53
Postat av: Leia

Lär dig ta till dig komplimanger även om det är svårt att tro pÅ! =)

2009-03-10 @ 15:17:07
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Det lät lite fel, fast hoppas du förstod hur jag menade :D

2009-03-10 @ 15:17:28
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0