suck!

    2009-03-10 / 05:12:25 Publicerat i Allmänt  

jahopp...då har man haft en sån natt igen...
och neej! inte en sån bra natt som man kan leva på ett tag :P
utan en sån natt när man ligger och snurrar och snurrar utan att kunna somna...
det är så skumt! jag har inget som jag ligger och funderar på eller nåt som jag mår dåligt över...
börjar bli sjukt trött på detta! :(
inge kul att bara sova en timme kanske och det är inte ens i en följd...
sen jobba 6.45-15.30 på det suger! :(

varför drömmer jag så konstigt dom få minuter som jag lyckas sova när jag har såna här nätter?
inatt drömde jag bland annat att jag och mamma blev jagad av en tiger i ett stort hus, det va en mellantiger, alltså varken unge eller vuxen...
jag lyckades gömma mej i ett sorts förråd, men tigern hittade mej och jag trodde min sista stund va kommen, men det va den icke!
för tigern viskade till mej att hon bara ville att jag skulle ge henne lite vichyvatten och ett äpple, sen skulle hon gå hem igen.....?!
va fan ska det betyda egentligen? nån som kan det här med drömtydning?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0