snart lördag...

    2009-03-06 / 23:29:49 Publicerat i Allmänt  


så...nu har jag tvättat en massa maskiner och borde egentligen städa...
men pallar inte!!
så istället ringer klockan halv sex imorgon, jag springer ner och hämtar tvätt, sen städar det sista innan lillfesen kommer vid elva...det är väl en bra plan? ;)

vill bara krypa ner under täcket med min braiga bok som jag håller på och läser just nu...
när man har älsklingen så sjukt långt bort får man läsa istället för att mysa! :D





såhär trevlig har min fredagkväll varit...
hur va din?





Kommentarer
Postat av: Daniela

Min fredagskväll spenderades med min allra bästa kompis, hennes två barn, tv och massa mys =)

2009-03-06 @ 23:39:31
Postat av: sofie

va myyysigt! :D

2009-03-06 @ 23:44:40
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: ninja

du hade iaf nånting att göra :P

2009-03-07 @ 00:58:22
Postat av: Caroline

Nä-ääää det låter inte som en bra plan!! Upp halv 6 för att hämta tvätt??? Usch! =) You're crazy... vid den tiden sover jag hoppas jag.. för nu kan jag minsjäl inte =/ F***a oxå.

2009-03-07 @ 01:12:00
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0