hoppsan...

    2009-03-30 / 11:39:03 Publicerat i Allmänt  


oj...det va visst ett tag sen jag skrev här nu...
och jaaa, caroline! jag lever! :P

tänkte ta en liten snabbuppdate med lite bilder....

i torsdags drog jag till gymmet några timmar innan jobbet...



 

sen när man kom till jobbet blev det god och nyttig frukost! ;)



jag har förresten en ny älskling, pepsi max har fått en konkurent! =)

 

i fredags va det meningen att jag skulle soooova länge och bara va hemma och städa...
men så det blev det icke!
för moderskeppet skickade och frågade om hon fick komma...
och klart fick hon det!! =)

först blev det frukost på stan...



sen gick vi på stan och fyndade lite...
bl.a. köpte jag påskris och fjädrar...turkooosa fjädrar! =)

sen lekte mamma med några nybörjargäss...



så söta!!



sen köpte vi hem lite fika till kaffet, ett fågelnäste och en potatis! =)



det va så fint väder att vi tog oss ut på en runda till!
ibland är det faktiskt mysigt att umgås med la familia! :D



det blev sushi oxå, som vanligt! ;)



senare på kvällen va det dax att göra sej i ordning och dra till limhamn...
där blev det lite vin, kramar, massa snack och lite vin till...



 



jag behöver nog inte berätta hur trött jag va sen morgonen efter när jag skulle jobba 6.45-17.45...
my god!
sen att vi hade en som rymde och polis blev inblandad och anhöriga skrek och skällde och skällde och skrek gjorde banne mej inte saken bättre...
inte heller att jag glömde min väska ute på limhamn och fick ta bussen dit efter jobbet va nån höjdare....
haha!
när jag satt och väntade på bussen till jobbet på morgonen så hände en rätt rolig grej förresten...
jag va fortfarande inte heeelt nykter, jag satt på en stor tidningslåda...
helt plötsligt kommer det fram en uteliggare, klappar mej på kinden och säger: "så söt du är!"

sen går han igen...jag satt kvar och bara stirrade rakt fram, tror nog inte jag förstod vad som hänt...
hahaha!

sen i söndags så jobbade jag 7.15-20.15 så inge roligt att berätta om där...

idag blir det stora städ och tvättdagen!! whoohoo!!
återkommer senare....promise! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0